eksibesiktas

Doktor Ne Yerseniz Yiyin Dedi

In Mustafa Denizli on 10/08/2008 at 23:51

Belli olmaz tabi Demirören’in işi ama büyük ihtimalle yeni teknik direktörümüz Mustafa Denizli. Şöyle bir yorumlara baktım, yine yer yerinden oynamış gibi. Artık taraftarlar kimi bekliyorlarsa bilemiyorum. Yabancı olmaz, Samet Aybaba olmaz, camianın evladı olmadı bir daha denemek olmaz, Lucescu gelmez. Armutun sapı, üzümün çöpü, Mustafa Denizli de gelmese Werner Lorant gelcekti haberleri yok..Övünmek değil benimki, malumun ilanını yapmıştım sadece ama Hacettepe maçından hemen sonra Mustafa Denizli’nin geleceğini yazmıştım sözlükte. Çünkü ortada başka aday yok, kim olabilirdi ki Denizli’den başka? Ne diyelim hayırlı olsun. Ben şahsen, nefret eden çoğunluğun aksine kişilik olarak severim kendisini. Dünyayı pek umursamaz tavırları, alkolden kızarmış burnu, konuşması vs. sempatik gelmiştir bana hep. Bunun dışında daha önce eski bir Galatasaray’lı olarak, Fenerbahçe’de kendisinden nefret eden taraftarlara rağmen şampiyon olabilecek kadar stresli ortamlarda çalışmayı bilmesi, medyanın saltolarında onlarla çarpışıp, dengesini kaybetmemesi de avantaj Beşiktaştaki görevi için. Futbol boyutuna gelince, günü kurtarmak için ideal, gelecek planları için güvenilmez yapısı ile tam da aslında Yıldırım Demirören’in hocası, belki son anda kurtarabilir günü bizim başkan.

Olursa olur, olmazsa Demirören gider. İki ucu nutellalı değnek.

Leave a Reply

